Doom: Secret a Collectibles – Level 8: Advanced Research Complex

Seznam všech secret lokací a collectibles v 8. úrovni hry Doom z roku 2016, která nese název Advanced Research Complex.

1. Elite Guard 1
  15. Pinkguy: Pinky Model
  16. Rune Trial 2: Intimacy Is Best

1. Elite Guard 1
Na začátku úrovně opusťte vlak na západní nástupiště, utíkejte na sever a vyběhněte po schodech nahoru. Tam se dejte do chodby vlevo a po vaší levici vstupte na dámské toalety, kde si stoupněte na umyvadla a z nich přeskočte do šachty ve stropě. Protáhněte se jí až na konec, seskočte do místnosti a najdete tělo elitního voják i s automapou.

2. Argent Cell 1
Opusťte místnost s elitním vojákem a napravo vstupte do místnosti, kde musíte aktivovat panel.

3. Data Log 1: Tier 3 Manifest
Pokračujte do velké místnosti s recepčním pultem, kde musíte aktivovat další panel a na pultu najdete data log.

4. Data Log 2: Samuel Hayden III
Po setkání se Samuelem Haydenem zamiřte do servisního výtahu, vyjeďte nahoru do patra a přímo naproti vám objevíte data log.

5. Elite Guard 2
Od výtahu dojděte na rozcestí a dejte se do místnosti vlevo, kde u beden po vaší levici objevíte vojáka.

6. Rune Trial 1: Blood Fueled
Až se dostanete vzdušnou kapsou ven, tak na otevřeném prostranství zničte Gore Nest a pokračujte k označenému PC, kterým vypnete energetickou bránu. Pak utíkejte k místu, kde brána byla a nalevo projděte vzduchovou kapsou do místnosti, kde se ukrývá výzva.

7. Classic Map: Doom – Phobos Lab
Vraťte se skrze vzduchovou kapsu ven, projděte vypnutou energetickou bránou po vaší levici a seskočte na plošinu nalevo před vámi. Z ní se podívejte doprava a nad vámi uvidíte plošinu, na kterou se vytáhněte a vylezte až na vrchol. Podívejte se na protější skálu a vedle potrubí uvidíte malou plošinu s pákou. Přeskočte tam, přehoďte ji a vraťte se do části, kde jste před chvílí zničili Gore Nest. Zde najdete otevřený vchod do klasické mapy.

8. Phobosguy: Super Shotgun Model
Vraťte se na plošinu s pákou, otočte se od ní dozadu a vylezte nahoru na potrubí. Po něm se dejte do části napravo a seskočte z potrubí dolů k figurce.

9. Secret: Megazdraví
Vraťte se na skálu, ze které jste přeskočili na plošinu s pákou a přeskočte na menší skálu nalevo. Před vámi uvidíte několik vertikálních trubek, za kterými prosvítá megazdraví, k němuž musíte přeskočit.

10. Argent Cell 2
Jděte na okraj plošiny s megazdravím a podívejte se na protější skálu, kde uvidíte malý přístřešek. Seskočte na něj, následně pak dolů na potrubí a vstupte do přístřešku, kde najdete druhý Argent Cell.

11. Field Drone
Dostaňte se potrubím do budovy, projděte šachtou a dostanete se do části, kde musíte vylézt nahoru. Následně pokračujte až k místu, kde můžete zapnout větrák a pokračujte dál. Na zrcadlově opačné straně větrák vypněte, seskočte dolů do místnosti pod ním a v tunelu objevíte drona.

12. Elite Guard 3
Aktivujte větrák, nechte se proudem vzduchu vynést vzhůru a dostanete se do šachty, kde se dejte na rozcestí doprava. Hned jak vstoupíte do místnosti, tak projděte dveřmi nalevo a objevíte mrtvého elitního vojáka.

13. Data Log 3: BFG II
Od BFG Prime Lab jděte doleva, projděte okolo Prototype Lab 01, a pokračujte do Server Room po vaší levici, kde v zadní části najdete data log.

14. Data Log 4: BFG III
Od BFG Prime Lab jděte doprava a vstupte do Prototype Lab 02, kde ho najdete vzadu na stole.

15. Pinkguy: Pinky Model
Vraťte se do Prototype Lab 01, vyskočte na stroj ve středu místnosti a z něj do šachty, která vás přivede k figurce.

16. Rune Trial 2: Intimacy Is Best
Po sebrání BFG se dostanete do místnosti, kde zabijete hordu nepřátel a ve středu místnosti aktivujete panel. Od panelu jděte ke dveřím napravo (Testing Chamber 1) a hned jak jimi projdete, tak se otočte doleva. Objevíte úzkou chodbu, která vás zavede k runovému kameni.