Posel smrti: Návod – Kapitola II: Zpět za světlem…

Klíč ve fontáně

Hned ráno vás probudí Bates a dozvíte se, že zahradník Henry se utopil ve fontáně. Poté ho budete automaticky následovat do společenské místnosti, kde si promluvte s detektivem Colierem a poté ho vyprovoďte ven z domu. Zamiřte doleva ke stájím, uvnitř si promluvte s Morrisem a poté utíkejte do skleníku. V pravém šuplíku si prohlédněte plechovou skříňku, ale bude zamčená. Pokud si vzpomínáte na noční můru, tak Henryho klíč spadl na dno fontány, a tak se vydejte do zadní zahrady, kde ji prohledejte pravým i levým tlačítkem myši.

Následně se vydejte za Batesem do kuchyně, otevřenými dveřmi sejděte dolů do sklepa a tam si s ním promluvte o všech dostupných tématech. Pokračujte do zadní části sklepa, prohlédněte si ovládání čerpadla a zajděte se na něj zeptat Batese. S jeho radami se k němu ihned vraťte zpátky a otočte 3x prvním ventilem zprava pomocí levého tlačítka myši a následně 1x druhým ventilem zleva pomocí pravého tlačítka myši. Vraťte se k fontáně, prozkoumejte symbol na stěně a po přiblížení si ho vyfoťte. Následně seberte klíček zabředlý v bahně a vydejte se do skleníku, kde s ním otevřete plechovou skříňku.

Návštěva Hermanna

Přečtěte si dopis adresovaný Victorii, běžte do stájí a udeřte na Morrise ohledně krádeže vína, k čemuž se vám bez okolků přizná. Vraťte se zpět do sídla, u krbu v hlavní hale si promluvte s Victorií a zeptejte se jí na doktora Hermanna. To vám odkryje novou lokaci na mapě (Hermannův dům), kam rovnou odcestujte. Ihned po příjezdu si promluvte s Hermannem a společně se odeberete do márnice. Tam se ho zeptejte na Williama i Henryho, a pokuste se ho uplatit, což se vám samozřejmě nepodaří. Venku před domem prozkoumejte zamčený kontejner i popelnici napravo, a v ní najdete roztrhaný dopis, který v inventáři prozkoumejte a poté i poskládejte. Po jeho přečtení zazvoňte na zvonek u vchodu, seběhněte dolu do márnice a prohledejte kanystry s vývojkou pod umyvadlem.

Následně ohledejte umyvadla, pokuste se sebrat klíče nalevo od nich, a požádejte Hermanna o vyvolání fotky. Ten vám přislíbí pomoc, ale bude potřebovat ustalovač, pro který se vydejte do vesnice Willowcreek. U hospody si promluvte s Vickem, zamiřte do Murrayovy zastavárny a požádejte ho o ustalovač. Poté se pokuste vyzvednout zastavený předmět, ale Murray vás odmítne, a tak se vydejte do hospody, kde si promluvte s Harrym. Následně jděte za Markem a najměte ho, aby pro vás zabavil Hermanna. Až se ocitnete sami v márnici, tak prozkoumejte krabici v regálu nalevo od kostlivce a objevíte směnku. Pak otevřete zásuvku Hermannova stolu, seberte z ní lékařský plast a použijte ho na klíče vedle umyvadla. Po doktorově návratu opusťte márnici a zamiřte zpět do Willowcreek.

Výroba klíče od kontejneru

Zamiřte do hospody, zeptejte se Harryho, kdo by pro vás mohl vyrobit klíč, a budete odkázáni na Marka. Ihned si s ním promluvte, předejte mu lékařský plast s otiskem klíče a běžte do zastavárny. Dejte Murrayovi směnku, vyzvedněte zastavený předmět a běžte do hospody, kde se Harryho přeptejte na Marka. Přemístěte se k Hermannovu domu, v márnici mu dejte ustalovač a vraťte se do Willowcreek. U Harryho v hostinci se znovu zeptejte na Marka a zjistíte, že se zde ještě nezastavil. Vyjděte tedy ven, hned na to se zase vraťte dovnitř a znovu si promluvte s Harrym. Ten vám poví, že se zde Mark na otočku zastavil a nechal tu pro vás klíč. Vydejte se k Hermannovu domu, klíčem odemkněte kontejner a seberte Henryho šaty. Ty následně v inventáři prozkoumejte pravým tlačítkem myši, poté to samé udělejte s šachovou figurkou a nůž, který je v ní ukrytý, použijte na šaty. Získaný drahokam vložte do předmětu z Murrayovy zastavárny a výsledek zkombinujte se zvláštním předmětem, který se nacházel u věže, kde zemřel William. V márnici se Hermanna zeptejte na fotky, ale dozvíte se, že má svoji práci a zatím je nevyvolal. Přemístěte se tedy do Willowcreek a zase zpět k Hermanovu domu. Opět se ho zeptejte na fotky a řekne vám, že jsou hotové, a tak si je můžete vyzvednout z umyvadla.

Hledání tajné místnosti na faře Warmhill

Nyní se vydejte na farnost Warmhill, bočními dveřmi vstupte dovnitř a vzadu prozkoumejte mříž. Běžte do zadní části kostela, promluvte si s otcem Frederickem a vyčerpejte všechny možnosti rozhovoru. Jakmile vás otec pustí do zvonice, tak si prohlédněte otvor ve sloupu nalevo a vložte do něj zvláštní předmět. Z podlahy vyjede oltář, který prozkoumejte, a bude vás čekat hlavolam, ve kterém musíte přemístit bílé kameny horizontálně a černé vertikálně s tím, že uprostřed zůstane červený kámen (viz obrázek). Odkryjte koberec nalevo, sejděte dolů do krypty a prozkoumejte otvor ve sloupu, který je stejný jako ten ve zvonici.

Hrobka Marcuse Gordona

Vraťte se tedy po schodech nahoru, vytáhněte zvláštní předmět a vložte ho do sloupu v kryptě. V místnosti se rozsvítí světlo a zároveň se za vámi zavřou dveře, takže zůstanete v pasti. Zde se nacházejí čtyři sloupy a na každém z nich můžete zadat slovo, které musíte uhodnout poté, co si přečtete hádanku v knize u daného sloupu. Pokud si nevíte rady, tak je řešení hádanek následující: rakev, ticho, stín a dech. Až vyjede ze země kamenná hrobka, tak sundejte víko, seberte klíč a přečtěte si kroniku Marcuse Gordona. V přední části místnosti prozkoumejte svícen, ze kterého vyběhne myš a zamíří doprava. Poté se podívejte do míst, kde zmizela a propadnete se do štoly.

Doly

Prohlédněte si mechanismus v pravé části, následně i ventil nalevo a otočte jím. Vraťte se k mechanismu a nastavte levou páku doprostřed, prostřední páku dolů a pravou nahoru. Poté zmáčkněte tlačítko napravo a v místnosti se rozsvítí světlo. Prozkoumejte plechovou krabici v zadní části místnosti, vytáhněte z ní kleště a tlačítkem u mechanismu zhasněte. Nalevo ve tmě najděte kabel, ze kterého probíjí elektrický proud, a ustřihněte ho kleštěmi. Poté znovu rozsviťte světlo, z drátěného plotu uprostřed místnosti seberte provaz a pokuste se otevřít dveře nalevo. Jakmile je prozkoumáte pravým tlačítkem myši, tak zjistíte, že se z druhé strany nachází klíč. Použijte kleště na pletivo, vzniklým otvorem vytáhněte klíč a odemkněte s ním dveře. Z hromady hlíny vytáhněte tyč, poté seberte hadr ležící vedle kostry a pokračujte tunelem nalevo do nové části. Prohlédněte si sud, následně i poklop pod ním a pokuste se sud odsunout. Kvůli váze to nepůjde, a tak do něj udělejte díru tyčí a po odsunutí zjistíte, že je poklop zaseknutý. Upevněte na něj konec provazu, druhý připevněte na důlní vozík a zkuste s ním pohnout. Jelikož se vám to nepodaří, tak prozkoumejte vozík pravým tlačítkem myši a odstraňte zarážku. Následně ho konečně roztlačte a slezte po žebříku o dvě podlaží níž.

Zprovoznění výtahu

Pokuste se otevřít skříňku nalevo, pak na ní použijte nůž ukrytý v šachové figurce a zleva doprava zapojte kabely zelený, červený a modrý. Potom zmáčkněte tlačítko a v místnosti se rozsvítí světlo. Kostru na zemi prozkoumejte pravým tlačítkem myši, získaným klíčem otevřete plechovou skříň nedaleko žebříku a získáte revolver. Poté ji ještě dvakrát prohledejte a objevíte strojní plány a náboje, které v inventáři zkombinujte s revolverem. Přečtěte si deník na stole, vylezte po žebříku zpět nahoru a tunelem v zadní části místnosti pokračujte ke stroji, na jehož panel použijte strojní plány. Vraťte se po žebříku do spodní místnosti, prozkoumejte trubku, ze které uniká pára, a jděte zpět k velkému stroji.

Zde namočte hadr v louži, ucpěte s ním trubku, z níž uniká pára, a napravo prozkoumejte skříň se spálenou pojistkou. Vylezte po žebříku o dvě patra nahoru, tunelem napravo zamiřte do vedlejší části a nožem v šachové figurce otevřete skříň s pojistkami. Vezměte si jednu náhradní, vraťte se zpět dolů a vyměňte ji v panelu. Poté spusťte generátor nalevo a vylezte o patro výš. Pomocí panelu si přivolejte výtah, poté ho ještě jednou zmáčkněte, aby se zvedla brána a vstupte do něj. Jakmile se dostanete nahoru, tak prozkoumejte mříž napravo a prohlédněte si zámek pravým tlačítkem myši. Poté na něj použijte nabitý revolver a vyjděte ven na čerstvý vzduch. Do cesty se vám bohužel postaví vlk, kterého skolte druhou ranou z revolveru a shlédněte několik dalších událostí, které ukončí tuto kapitolu.

Posted by 2nd Září 2017 Leave a comment Category: PC Tagged: , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Ověření, že nejste robot: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.