Resident Evil 7 Biohazard: Návod – Část 10: Další události na tankeru

PC PS4 Xbox One

Z bezpečnostní místnosti zamiřte na východ, nedaleko výtahu prozkoumejte kufřík na podlaze a přečtěte si dokument na poklopu. Pak otevřete výtahové dveře, seskočte dolů a po žebříku vylezte nahoru. Protáhněte se až na můstek, kde si na počítači prohlédněte kamery a na jedné z nich uvidíte Ethana. Nyní se vydejte do kapitánovy kajuty v jihovýchodní části patra 4F a ze stolu si vezměte mapu lodi a také klíč (Lug Wrench). Klíč ke skříňce zatím nemáte a tak musí zbraň zůstat pod zámkem. Následně se ještě zastavte u schodiště v západní části, kde nalevo od schodů objevíte figurku Mr. Everywhere, kterou zničte. Potom se vraťte do patra 3F, opět zamiřte do výtahu a tam použijte klíč Lug Wrench na poklop. Slezte po žebříku o patro níž, povšimněte si, že zde chybí pojistka a také kabel a poté, co si přečtete Dwaynův vzkaz na zdi, tak se otočte k výtahovým dveřím. Nyní máte možnost vylézt do patra 2F (Climb Up) nebo slézt do 1F  (Climb Down).

Nejprve vylezte do patra 2F zamiřte na západ do Guest Room a ze země si vezměte kyselinu, se kterou utíkejte přes celou chodbu na východ a použijte je na dveře. Za nimi najdete nejen 2 bomby, ale také klíč od skříňky se samopalem (Captain´s Cabin Locker Key). Nyní zamiřte do místnosti v severovýchodním rohu, tam vylezte nahoru po žebříku a napravo objevíte 2 bomby a také oranžový box, ve kterém se ukrývá paklíč. Po jeho sebrání se vraťte k žebříku a přímo naproti vám uvidíte figurku Mr. Nowhere, kterou sestřelte a seskočte zpátky dolů. Než toto patro opustíte, tak jděte ještě do místnosti Lounge a tam si povšimněte obrazů na obou stěnách. Napravo vidíte, jak máte nastavit ty nalevo a tak otočte 2x obrazem nalevo,  3x tím uprostřed a nakonec 2x tím napravo. Jakmile uslyšíte lupnutí zámku, tak otevřete trezor a seberte další 3 kusy kyseliny. Utíkejte ke dveřím vedoucím na schodiště v severozápadním rohu tohoto podlaží, odemkněte si ho z této strany a vraťte se po schodech do patra 3F.

Z něj stejnou cestou jako předtím zamiřte do patra 4F a vyzvedněte si zmíněný samopal ze skříňky. Vraťte se zpět o patro níž, v Control Room otevřete box pomocí paklíče a seberte antickou minci. Druhé dveře otevřete pomocí kyseliny, doběhněte do umývárny a odtud do Sick Bay, kde odmontujte v rohu místnosti kabel od přístrojů (Power Cable). Dejte si pozor na monstrum, s nímž jste již bojovali dříve ve stodole a vraťte se zpět do výtahové šachty mezi patry 2F a 1F. Upevněte kabel na své místo, slezte do patra 1F a pomocí kyseliny otevřete Recreation Room. Uvnitř seberte batoh, kyselinu, bomby a náboje a zamiřte ke dveřím v severozápadní části. Nalevo od nich seberte z boxu pojistku, s ní se vraťte do výtahu a vložte ji do slotu, čímž ho rozběhnete a budete moci sjet do patra S2. Prostřílejte si cestu do první strojovny (No. 1 Engine Room), přičemž prohledejte přilehlé místnosti a zákoutí, tam zabijte Molded monstrum i velkého Fat Mana a vstupte do další chodby.

Hned jak seběhnete po schodech dolů, tak pomocí kyseliny otevřete box před vámi a najdete poslední antickou minci ve hře, která odemkne achievement/trofej Pelicans in Your Pocket. Pokračujte do druhé strojovny, shlédněte další události a opět se dostanete do kůže Ethana. Proběhněte chodbou, ve skladišti prolezte dírou v plotě a zamiřte na ochoz lodi, ze kterého seskočte dolů do bažin. Těmi se vydejte kupředu, podplazte se pod kmenem stromu a dopotácejte se až k domu. Pod molem pokračujte k žebříku, po kterém vylezte nahoru, v safe roomu si vyzvedněte zbraně a jděte zpět k žebříku. Na okenní římse sestřelte figurku Mr. Everywhere, jděte zpět a za pomocí antických mincí si z klece vezměte zbraň 44 Mag, případně to, co vám tam ještě zbývá. Nakonec si uložte hru, prostřílejte si cestu až k výtahu a sjeďte do solných dolů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Ověření, že nejste robot: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.