Zaklínač 3: Divoký Hon – Gwint: Karty Příšery

V následujícím článku se podíváme na jednotlivé karty, které můžete získat do balíčku pro frakci Příšery. Každý balíček má své vlastní jednotky, které mohou být smíšeny s těmi neutrálními a vaším úkolem je balíčky pořád zdokonalovat, abyste se mohli utkat se silnějšími hráči a dokázali je porazit.

Běs
Síla: 6 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Ačkoliv karta nemá žádnou schopnost tak je silná a hodí se tak do přední linie k velkému množství karet příšer, které můžete v balíčku mít a spárovat je s Kajranem pod vlivem Velitelského rohu.
Zisk karty: Můžete si ho koupit od hospodského v Arinbjornu na Ard Skellige za 20 korun.

Draug
Síla: 10 Řada: Přední linie
Typ: Hrdina Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Hrdinské karty se prosazují velkou silou, ale také tím, že na ně nepůsobí žádné dodatečné karty, tudíž je nezničí Sežehnutí, nemohou být nahrazeny Návnadou ani ovlivněny kartami Prudký déšť, Neproniknutelná mlha a Štiplavý mráz. Všechny tyto pozitiva vyvažuje nevýhoda toho, že pokud použijete Velitelský roh, tak síla karty nebude zdvojnásobena.
Zisk karty: Lze ji vyhrát nad Crachem an Craite během úkolu Gwint: Ve skelligském stylu. Ten se nachází na Ard Skellige v Kaer Trolde.

Endriaga
Síla: 2 Řada: Zadní linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Velmi slabá karta, jejíž nejlepší využití spočívá v odlákání nepřítele. Vzhledem k tomu, že nemá žádnou speciální schopnost, tak je její další využití docela mizivé.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Eredin – Bořitel světů
Typ: Velitel
Tipy ke kartě: Vrátí vám do ruky 1 kartu z odkládacího balíčku.
Zisk karty: Dokončete vedlejší úkol Gwint: Velenští hráči.

Eredin – Král Divokého honu
Typ: Velitel
Tipy ke kartě: Zdvojnásobí sílu jednotek v přední linii, pokud v této řadě nemáte použitý Velitelský roh.
Zisk karty: Lze zakoupit u hospodského Jonáše v přístavu Kaer Trolde za 50 korun.

Eredin  – Proradný
Typ: Velitel
Tipy ke kartě: Pasivní schopnost této karty zdvojnásobí sílu všech špiónů. Platí pro oba hráče.
Zisk karty: Tuto kartu lze koupit u obchodníka v části Horní mlýn, pokud vlastníte a máte nainstalováno DLC Srdce z kamene.

Eredin – Smrtonoš
Typ: Velitel
Tipy ke kartě: Vyberete 2 karty, které ztratíte a následně si za ně vyberete 1 libovolnou kartu z balíčku.
Zisk karty: Porazte hraběte Tybalta v úkolu Vysoké sázky.

Eredin – Velitel Rudých jezdců
Typ: Velitel
Tipy ke kartě: Vyberete si kartu počasí a rovnou ji vynesete na hrací desku.
Zisk karty: Tuto kartu máte v základním balíčku pro frakci Příšery.

Ghúl
Síla: 1 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Velmi slabá jednotka, kterou můžete použít k odlákání nepřítele. Díky schopnosti nástup můžete současně vynést hned 3 karty najednou, pokud je máte.
Zisk karty: Dvě z těchto karet můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3. Třetí kartu lze zakoupit od obchodníka v Harvikenu na ostrově Faroe ve Skellige za 10 korun.

Gryf
Síla: 5 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Průměrná karta, co se týče síly, ale bez jakékoliv speciální schopnosti. Nejlepší je ji vynést v kombinaci s Velitelským rohem.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Harypje celaeno
Síla: 2 Řada: Přední nebo zadní linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Hbitost
Tipy ke kartě: Slabá karta, kterou můžete díky schopnosti Hbitost umístit jak do přední, tak do zadní linie a vyhnout se tak kartám počasí. Je dobrá pro vytáhnutí extra karty z nepřítele tím, že ji vynesete a odlákáte tak jeho pozornost.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Harpyje
Síla: 2 Řada: Přední nebo zadní linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Hbitost
Tipy ke kartě: Slabá karta, kterou můžete díky schopnosti Hbitost umístit jak do přední, tak do zadní linie a vyhnout se tak kartám počasí. Je dobrá pro vytáhnutí extra karty z nepřítele tím, že ji vynesete a odlákáte tak jeho pozornost.
Zisk karty: Lze koupit u hospodského v Harvikenu na ostrově Faroe za 20 korun. 

Hrobice
Síla: 5 Řada: Zadní linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Průměrně silná karta, která je jednou z mála, kterou příšery v zadní linii mají, což z ní dělá vhodnou kartu pro použití, co možná nejdříve, protože síla příšer je hlavně v počtu a přední linii.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Chiméra
Síla: 5 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Středně silná kart do přední linie, na kterou příšery dost spoléhají. Nedisponuje žádnou speciální silou, takže není s touto kartou žádná speciální taktika.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Chrlič
Síla: 2 Řada: Zadní linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Velmi slabá karta, kterou můžete použít proto, aby nepřítel vynesl z balíčku další kartu a vy se tak neoslabili do příštího kola.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Imlerith
Síla: 10 Řada: Přední linie
Typ: Hrdina Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Hrdinské karty se prosazují velkou silou, ale také tím, že na ně nepůsobí žádné dodatečné karty, tudíž je nezničí Sežehnutí, nemohou být nahrazeny Návnadou ani ovlivněny kartami Prudký déšť, Neproniknutelná mlha a Štiplavý mráz. Všechny tyto pozitiva vyvažuje nevýhoda toho, že pokud použijete Velitelský roh, tak síla karty nebude zdvojnásobena.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Ježibaba Pletana
Síla: 6 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Pletana je jednou ze tří Dam lesa, které Geralt pozná a mě osobně se tato karta a její dvě sestry líbí opravdu hodně. Díky síle 6 bodů a schopnosti nástup můžete automaticky vynést z balíčku i její sestry, což znamená 18 bodů, které při zdvojnásobení pomocí Velitelského rohu způsobí nepříteli velkou škodu.
Zisk karty: Porazte starého věštce z vesnice Adamov během úkolu Gwint: Velenští hráči.

Ježibaba Šeptana
Síla: 6 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Šeptana je jednou ze tří Dam lesa, které Geralt pozná a mě osobně se tato karta a její dvě sestry líbí opravdu hodně. Díky síle 6 bodů a schopnosti nástup můžete automaticky vynést z balíčku i její sestry, což znamená 18 bodů, které při zdvojnásobení pomocí Velitelského rohu způsobí nepříteli velkou škodu.
Zisk karty: Kupte si ji ve vesnici Arinbjorn u hospodského za 20 korun.

Ježibaba Vařena
Síla: 6 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Vařena je jednou ze tří Dam lesa, které Geralt pozná a mě osobně se tato karta a její dvě sestry líbí opravdu hodně. Díky síle 6 bodů a schopnosti nástup můžete automaticky vynést z balíčku i její sestry, což znamená 18 bodů, které při zdvojnásobení pomocí Velitelského rohu způsobí nepříteli velkou škodu.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Kajran
Síla: 8 Řada: Přední nebo zadní linie
Typ: Hrdina Speciální schopnosti: Hbitost, Morálka
Tipy ke kartě: Hrdinské karty se prosazují velkou silou, ale také tím, že na ně nepůsobí žádné dodatečné karty, tudíž je nezničí Sežehnutí, nemohou být nahrazeny Návnadou ani ovlivněny kartami Prudký déšť, Neproniknutelná mlha a Štiplavý mráz. Všechny tyto pozitiva vyvažuje nevýhoda toho, že pokud použijete Velitelský roh, tak síla karty nebude zdvojnásobena. To ovšem není vše, protože karta má i dvě speciální schopnosti a pokud ji tak dáte do přední linie, tak všem monstrum zvedne poškození o 1, což v případě příšer, které těží z počtu je opravu velký nárůst a výhoda.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Krabopavoučí kolos
Síla: 6 Řada: Obléhací
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Jedna z obléhacích jednotek, která je silou jen lehce nad průměrem. Její výhoda spočívá ve schopnosti nástup, díky níž vytáhnete na hrací desku všechny krabopavouky.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Krabopavouk
Síla: 4 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Se schopností nástupu se jedná o vhodnou kartu určenou právě pro příšery, jelikož vynesete všechny stejnojmenné karty a to krabopavoučí kolos do obléhací řady.
Zisk karty: Karta krabopavouka je ve hře celkem 3x. První si můžete koupit u hospodského ve vesnici Svorlag za 50 korun. Dalšího lze koupit za 20 korun v Arinbjornu a toho posledního za 20 korun v přístavu Urialla na ostrůvku severovýchodně od Ard Skellige.

Kurolišek
Síla: 2 Řada: Zadní linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Žádná speciální schopnost a malá síla ji předurčuje k tomu, abyste donutili nepřítele vynést další kartu v kole.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Ledový obr
Síla: 5 Řada: Obléhací
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Ačkoliv tato karta má jen průměrnou sílu a nemá žádnou speciální schopnost, tak jelikož se u příšer jedná o obléhací jednotku, tak její využití přijde vhod.
Zisk karty: Lze si ji koupit u hospodského ve vesnici Svorlag za 10 korun, která se nachází na ostrově severozápadně od největšího ostrova Ard Skellige.

Lešij
Síla: 10 Řada: Zadní linie
Typ: Hrdina Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Hrdinské karty se prosazují velkou silou, ale také tím, že na ně nepůsobí žádné dodatečné karty, tudíž je nezničí Sežehnutí, nemohou být nahrazeny Návnadou ani ovlivněny kartami Prudký déšť, Neproniknutelná mlha a Štiplavý mráz. Všechny tyto pozitiva vyvažuje nevýhoda toho, že pokud použijete Velitelský roh, tak síla karty nebude zdvojnásobena.
Zisk karty: Můžete ji vyhrát nad Myšilovem během úkolu Gwint: Ve skelligském stylu.

Mlhavec
Síla: 2 Řada:Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Žádná speciální schopnost a malá síla ji předurčuje k tomu, abyste donutili nepřítele vynést další kartu v kole. Díky kartě Kajran a také Velitelskému rohu může být její síla zvýšena až na 6.
Zisk karty: Lze si ji koupit u hospodského ve vesnici Svorlag za 10 korun, která se nachází na ostrově severozápadně od největšího ostrova Ard Skellige.

Morová panna
Síla: 5 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Průměrně silná karta do přední linie, která se hodí pro strategii s kartou Kajran a zdvojnásobení pomocí Velitelského rohu.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Nekker
Síla: 2 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Díky schopnosti nástup můžete vynést všechny nekkery najednou, což určitě přijde vhod v kombinaci s velitelským rohem. Rovněž ji můžete spárovat s Kajranem a zvýšit sílu každé karty o +1.
Zisk karty: Jednu kartu si můžete koupit u hospodského v Harvikenu za 10 korun. Druhou můžete získat od mrtvého Hammonda, kterého musíte zabít během úkolu Po nitce ke klubku. Poslední kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Ohnivý elementál
Síla: 6 Řada: Obléhací
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Lehce nadprůměrně silná obléhací jednotka, kterou dobře využijete s dalšími jednotkami tohoto typu. Nedisponuje žádnou další extra schopností.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Potracenka
Síla: 4 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Žádná speciální schopnost ani velká síla, nicméně se vám budou hodit při použití Velitelského rohu v přední linii.
Zisk karty: Lze zakoupit u hospodského Jonáše v přístavu Kaer Trolde na Ard Skellige za 10 korun.

Ropucha
Síla: 7 Řada: Zadní linie
Typ: Jednotka Speciální schopnostiSežehnutí
Tipy ke kartě: Poměrně silná jednotka disponující schopností Sežehnutí. Použijte ji na nepřítele, který vynese do zadní linie jednotky o síle alespoň 10 a sežehněte tu nejsilnější z nich.
Zisk karty: Vyhrajte ji na Olgierdem von Everecem v datadisku Srdce z kamene.

Upír Bruxa
Síla: 4 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Upíři nedisponují velkou silou, ale je jich celkem 5, což díky nástupu znamená, že vynesete karty o síle 21 bodů, které lze navíc znásobit Velitelským rohem a umocnit kartou Kajran.
Zisk karty: Během vedlejšího úkolu Otázka života a smrti se dostanete do sídla Vegelbudů, kde můžete tuto kartu vyhrát nad druhým soupeřem během karetní hry Gwint.

Upír Ekimara
Síla: 4 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Upíři nedisponují velkou silou, ale je jich celkem 5, což díky nástupu znamená, že vynesete karty o síle 21 bodů, které lze navíc znásobit Velitelským rohem a umocnit kartou Kajran.
Zisk karty: Lze si ji koupit od hospodského ve Svorlagu za 20 korun.

Upír Fleder
Síla: 4 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Upíři nedisponují velkou silou, ale je jich celkem 5, což díky nástupu znamená, že vynesete karty o síle 21 bodů, které lze navíc znásobit Velitelským rohem a umocnit kartou Kajran.
Zisk karty: Kupte si ji za 50 korun od hospodského v Harvikenu.

Upír Garkain
Síla: 4 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Upíři nedisponují velkou silou, ale je jich celkem 5, což díky nástupu znamená, že vynesete karty o síle 21 bodů, které lze navíc znásobit Velitelským rohem a umocnit kartou Kajran.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Upír Katakan
Síla: 5 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Nástup
Tipy ke kartě: Upíři nedisponují velkou silou, ale je jich celkem 5, což díky nástupu znamená, že vynesete karty o síle 21 bodů, které lze navíc znásobit Velitelským rohem a umocnit kartou Kajran. Katakan je jediným upírem, jehož síla je 5.
Zisk karty: Můžete ji vyhrát nad Šíleným Lugošem během úkolu Gwint: Ve skelligském stylu.

Vidlohon
Síla: 5 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Průměrně silná karta do přední linie, která se hodí pro strategii s kartou Kajran a zdvojnásobení pomocí Velitelského rohu.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Vlkodlak
Síla: 5 Řada: Přední linie
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Průměrně silná jednotka do přední řady. Dále nějak nevyniká, takže je dobré ji použít, co nejdříve.
Zisk karty: Kupte si ho u hospodského v přístavu Urialla za 20 korun.

Wyverna
Síla: 2 Řada: Zadní linie
Typ: Jednotka Speciální schopnostiŽádné
Tipy ke kartě: Žádná speciální schopnost a malá síla ji předurčuje k tomu, abyste ji nepoužívali, pokud to nebude nutné. Slabé karty používám pouze k vytahání karet z nepřítele.
Zisk karty: Tuto kartu můžete vyhrát náhodně nad některým soupeřem během vašeho putování ve světě Zaklínače 3.

Zemní elementál
Síla: 6 Řada: Obléhací
Typ: Jednotka Speciální schopnosti: Žádné
Tipy ke kartě: Poměrně silná obléhací jednotka, kterou dobře využijete s dalšími jednotkami tohoto typu. Nedisponuje žádnou další extra schopností.
Zisk karty: Lze zakoupit u hospodského Jonáše v přístavu Kaer Trolde na Ard Skellige za 20 korun.

9 komentářů Zaklínač 3: Divoký Hon – Gwint: Karty Příšery:

  1. václav 11th Srpen 2015 12:14 pm

    Zdravíčko,
    V Harvikenu na ostrově Faroe ve Skellige, se mi nezobrazuje hospodský a ani obchodník, kde u nich musím odkoupit karty na získání trofeje Gwintové karty, nevíte prosím co s tím?

    • xDante1986 11th Srpen 2015 12:25 pm

      Ahoj, obchodník většinou přes noc není k dispozici, ale hospodský by měl být, tento problém je často ve hře, že tam obchodníci nejsou, někdy musíš i 5-6x použít meditaci a oni se objeví. To by mělo tvůj problém vyřešit.

  2. RIGHT_DEATH 18th Únor 2016 3:41 pm

    Ahoj,
    jen pro info: Při plnění úkolu V rouše vlčím jsem našel – po zabití Morkvarga a získání klíče od jeho pokladu – v tom jeho pokladu kartu Ohnivého elementála. A hned nato – když jsem odtamtud došel za Yennefer do Larviku – jsem vyhrál druhou kartu Ohnivého elementála u tamějšího kupce. :o)

  3. martin 5th Květen 2016 2:42 pm

    zdravim nad kým vyhraju vařenu?

  4. Tomáš 8th Červen 2016 7:18 am

    Zdravim,kudy se dostanu na Horní mlýn? DLC Srdce z kamene mam nainstalovaný,ale nerozehraný.

    • xDante1986 8th Červen 2016 4:33 pm

      Tuším, že to je ta část u jezera v dlc někde na severvýchodní straně.

  5. Shadou 14th Únor 2018 8:01 pm

    Ahoj, mám problém s kartama, ten zázračný deník gwintu mi ukazuje čtyři v novigradu, to jsou asi ty v pasifloře, který jsem ještě neodehrál, ale na skellige mi ukazuje sedm…hrál jsem se všema dostupnýma, nic mi nedávají ani věci, natož karty, od všech hospodských a kupců jsem koupil všechno co prodávali a pořád mi to ukazuje sedm 🙁

    • Mel 14th Únor 2018 11:57 pm

      A máš hotový úkol Gwint: Ve skelligském stylu (nebo tak nějak)?

    • xDante1986 15th Únor 2018 5:57 am

      Ahoj, zkoušel jsi jet podle návodu a projet si všechny karty… některé mohou být vázány na úkoly.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Ověření, že nejste robot: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.