Zaklínač 3: Divoký Hon – Schopnosti: Šermířství

Tato kategorie obsahuje set celkem 20 skillů, které jsou rozděleny do 4 tierů. Ten první je dostupný od začátku hry, druhý za 8 bodu dovedností v této kategorii, třetí za 20 bodů v této kategorii a čtvrtý za 30 bodů. Každý tier obsahuje schopnosti, které zapadají do jedné z pěti sub-kategorií a patří mezi ně rychlý úder, silný úder, obrana, výcvik s kuší a v neposlední řadě také bojový trans. V následujícím přehledu se podíváme na jednotlivé schopnosti zaklínače a také jejich kompletní rozbor. Jen pro informaci dodám, že pokud mát ve schopnosti investované body, tak musíte schopnost aktivovat tím, že ji přidáte do vašeho výčtu schopností, které lze spárovat s mutageny. Pokud schopnosti šermířství přidáte do skupiny společně s mutagenem, který zvyšuje vaši útočnou sílu řekněme tomu o 5%, tak za každý sklil z této kategorie získáte 5%. Jeden mutagen lze propojit se třemi skilly a pokud to tak uděláte, tak získáte +5% útočnou sílu za mutagen a 3x 5% za jednotlivé skilly, což ve finále přináší krásných 20% navíc.

Schopnosti: Šermířství
Úroveň Rychlý úder Silný úder Obrana Výcvik s kuší Bojový trans
Tier 1 Svalová paměť Cvičení síly Odrážení šípů Bleskové reflexy Odhodlání
Tier 2 Přesný zásek Drtivý úder Rychlonožka Chladnokrevnost Nehynoucí
Tier 3 Vír Tržná rána Protiútok Znalosti anatomie Ostré soustředění
Tier 4 Ochromující úder Rozseknutí zbroje Smrtící přesnost Ochromující střela Nával hněvu

Pozn.: U každé schopnosti z kategorie šermířství je uvedeno, že zisk adrenalinu je zvýšen o určité %. Skutečnost je taková, že za každý použitý bod v této kategorii vám vzroste zisk adrenalinu o 1%, což ve skutečnosti znamená, že pokud do nějaké schopnosti investujete 3 body, tak vám tato schopnost zvýší zisk adrenalinu o 3% a proto už zisk adrenalinu nebudu psát ke každé schopnosti zvlášť.

Sub-kategorie: Rychlý úder

Svalová paměť
Svalová paměť Level 1: Poškození rychlým úderem je o 5% vyšší.
Level 2: Poškození rychlým úderem je o 10% vyšší.
Level 3: Poškození rychlým úderem je o 15% vyšší.
Level 4: Poškození rychlým úderem je o 20% vyšší.
Level 5: Poškození rychlým úderem je o 25% vyšší.
Přesný zásek
Přesný zásek Level 1: Zvyšuje šanci na kritický zásah rychlým úderem o 2% a jeho poškození o 15%.
Level 2: Zvyšuje šanci na kritický zásah rychlým úderem o 4% a jeho poškození o 30%.
Level 3: Zvyšuje šanci na kritický zásah rychlým úderem o 6% a jeho poškození o 45%.
Level 4: Zvyšuje šanci na kritický zásah rychlým úderem o 8% a jeho poškození o 60%.
Level 5: Zvyšuje šanci na kritický zásah rychlým úderem o 10% a jeho poškození o 75%.
Vír
Vír Level 1: Útok s otočkou zasáhne všechny nepřátele v okolí. Provedení útoku spotřebuje výdrž i adrenalin.
Level 2: Útok s otočkou zasáhne všechny nepřátele v okolí. Provedení útoku spotřebuje výdrž i adrenalin. Spotřeba adrenalinu a výdrže je snížena o 20%.
Level 3: Útok s otočkou zasáhne všechny nepřátele v okolí. Provedení útoku spotřebuje výdrž i adrenalin. Spotřeba adrenalinu a výdrže je snížena o 30%.
Level 4: Útok s otočkou zasáhne všechny nepřátele v okolí. Provedení útoku spotřebuje výdrž i adrenalin. Spotřeba adrenalinu a výdrže je snížena o 40%.
Level 5: Útok s otočkou zasáhne všechny nepřátele v okolí. Provedení útoku spotřebuje výdrž i adrenalin. Spotřeba adrenalinu a výdrže je snížena o 50%.
Ochromující úder
Ochromující úder Level 1: Rychlé útoky způsobí krvácení. Zasažení nepřátelé ztratí 25 zdraví či esence za sekundu. Tento efekt trvá 5 sekund.
Level 2: Rychlé útoky způsobí krvácení. Zasažení nepřátelé ztratí 50 zdraví či esence za sekundu. Tento efekt trvá 5 sekund.
Level 3: Rychlé útoky způsobí krvácení. Zasažení nepřátelé ztratí 75 zdraví či esence za sekundu. Tento efekt trvá 5 sekund.
Level 4: Rychlé útoky způsobí krvácení. Zasažení nepřátelé ztratí 100 zdraví či esence za sekundu. Tento efekt trvá 5 sekund.
Level 5: Rychlé útoky způsobí krvácení. Zasažení nepřátelé ztratí 125 zdraví či esence za sekundu. Tento efekt trvá 5 sekund.

Sub-kategorie: Rychlý úder

Cvičení síly
Cvičení síly Level 1: Poškození silným úderem je o 5% vyšší.
Level 2: Poškození silným úderem je o 10% vyšší.
Level 3: Poškození silným úderem je o 15% vyšší.
Level 4: Poškození silným úderem je o 20% vyšší.
Level 5: Poškození silným úderem je o 25% vyšší.
Drtivý úder
Drtivý úder Level 1: Zvyšuje šanci na kritický zásah silným úderem o 2% a poškození tohoto zásahu o 15%.
Level 2: Zvyšuje šanci na kritický zásah silným úderem o 4% a poškození tohoto zásahu o 30%.
Level 3: Zvyšuje šanci na kritický zásah silným úderem o 6% a poškození tohoto zásahu o 45%.
Level 4: Zvyšuje šanci na kritický zásah silným úderem o 8% a poškození tohoto zásahu o 60%.
Level 5: Zvyšuje šanci na kritický zásah silným úderem o 10% a poškození tohoto zásahu o 75%.
Tržná rána
Tržná rána Level 1: Způsobí dodatečné poškození v poměru ke spotřebované výdrži. Ignoruje obranu nepřítele a zvyšuje šanci na kritický zásah o 10%. Body adrenalinu zvyšují celkové poškození o 100%.
Level 2: Způsobí dodatečné poškození v poměru ke spotřebované výdrži. Ignoruje obranu nepřítele a zvyšuje šanci na kritický zásah o 20%. Body adrenalinu zvyšují celkové poškození o 100%.
Level 3: Způsobí dodatečné poškození v poměru ke spotřebované výdrži. Ignoruje obranu nepřítele a zvyšuje šanci na kritický zásah o 30%. Body adrenalinu zvyšují celkové poškození o 100%.
Level 4: Způsobí dodatečné poškození v poměru ke spotřebované výdrži. Ignoruje obranu nepřítele a zvyšuje šanci na kritický zásah o 40%. Body adrenalinu zvyšují celkové poškození o 100%.
Level 5: Způsobí dodatečné poškození v poměru ke spotřebované výdrži. Ignoruje obranu nepřítele a zvyšuje šanci na kritický zásah o 50%. Body adrenalinu zvyšují celkové poškození o 100%.
Rozseknutí zbroje
Rozseknutí zbroje Level 1: Sníží odolnost nepřítele vůči poškození o 5%.
Level 2: Sníží odolnost nepřítele vůči poškození o 10%.
Level 3: Sníží odolnost nepřítele vůči poškození o 15%.
Level 4: Sníží odolnost nepřítele vůči poškození o 20%.
Level 5: Sníží odolnost nepřítele vůči poškození o 25%.

Sub-kategorie: Obrana

Odrážení šípů
Odrážení šípů Level 1: Umožňuje odrážet šípy při parírování.
Level 2: Dokonale načasované parírování odrazí šíp zpět na útočníka.
Level 3: Dokonale načasované parírování odrazí šíp zpět na útočníka a způsobí mu dvojnásobné poškození.
Rychlonožka
Rychlonožka Level 1: Poškození, které utrpíte během uskakování je o 20% nižší.
Level 2: Poškození, které utrpíte během uskakování je o 40% nižší.
Level 3: Poškození, které utrpíte během uskakování je o 60% nižší.
Level 4: Poškození, které utrpíte během uskakování je o 80% nižší.
Level 5: Poškození, které utrpíte během uskakování je o 100% nižší.
Protiútok
Protiútok Level 1: Po úspěšném protiúderu způsobí váš příští útok o 30% větší poškození za každou úroveň této schopnosti.
Level 2: Po úspěšném protiúderu způsobí váš příští útok o 30% větší poškození za každou úroveň této schopnosti a má šanci na sražení protivníka k zemi na základě počtu bodů adrenalinu.
Level 3: Po úspěšném protiúderu způsobí váš příští útok o 30% větší poškození za každou úroveň této schopnosti a má šanci na sražení protivníka k zemi na základě počtu bodů adrenalinu.
Smrtící přesnost
Smrtící přesnost Level 1: Každý bod adrenalinu přidává 1% k šanci na okamžité zabití nepřítele.
Level 2: Každý bod adrenalinu přidává 2% k šanci na okamžité zabití nepřítele.

Sub-kategorie: Výcvik s kuší

Bleskové reflexy
Bleskové reflexy Level 1: Při míření kuší se čas zpomalí o dalších 15%.
Level 2: Při míření kuší se čas zpomalí o dalších 30%.
Level 3: Při míření kuší se čas zpomalí o dalších 45%.
Chladnokrevnost
Chladnokrevnost Level 1: Každá šipka, která zasáhne cíl, přidá 0.04 bodů adrenalinu.
Level 2: Každá šipka, která zasáhne cíl, přidá 0.08 bodů adrenalinu.
Level 3: Každá šipka, která zasáhne cíl, přidá 0.12 bodů adrenalinu.
Level 4: Každá šipka, která zasáhne cíl, přidá 0.16 bodů adrenalinu.
Level 5: Každá šipka, která zasáhne cíl, přidá 0.20 bodů adrenalinu.
Znalosti anatomie
Znalosti anatomie Level 1: Zvyšuje šanci na kritický zásah s kuší o 5%.
Level 2: Zvyšuje šanci na kritický zásah s kuší o 10%.
Level 3: Zvyšuje šanci na kritický zásah s kuší o 15%.
Level 4: Zvyšuje šanci na kritický zásah s kuší o 20%.
Level 5: Zvyšuje šanci na kritický zásah s kuší o 25%.
Ochromující střela
Ochromující střela Level 1: Kritický zásah kuší znemožní příšerám na 5 sekund používat zvláštní schopnosti.
Level 2: Kritický zásah kuší znemožní příšerám na 10 sekund používat zvláštní schopnosti. 
Level 3: Kritický zásah kuší znemožní příšerám na 15 sekund používat zvláštní schopnosti.
Level 4: Kritický zásah kuší znemožní příšerám na 20 sekund používat zvláštní schopnosti.
Level 5: Kritický zásah kuší znemožní příšerám na 25 sekund používat zvláštní schopnosti.

Sub-kategorie: Bojový trans

Odhodlání
Odhodlání Level 1: Ztráta adrenalinu po utrpění zranění se snižuje o 20%.
Level 2: Ztráta adrenalinu po utrpění zranění se snižuje o 40%.
Level 3: Ztráta adrenalinu po utrpění zranění se snižuje o 60%.
Level 4: Ztráta adrenalinu po utrpění zranění se snižuje o 80%.
Level 5: Ztráta adrenalinu po utrpění zranění se snižuje o 100%.
Nehynoucí
Nehynoucí Level 1: Když zdraví klesne na 0, obnoví se vám za cenu adrenalinu (pokud nějaký máte). Obnova zdraví se určuje podle spotřebovaného adrenalinu.
Level 2: Když zdraví klesne na 0, obnoví se vám za cenu adrenalinu (pokud nějaký máte). Obnova zdraví se určuje podle spotřebovaného adrenalinu plus dalších 25%.
Level 3: Když zdraví klesne na 0, obnoví se vám za cenu adrenalinu (pokud nějaký máte). Obnova zdraví se určuje podle spotřebovaného adrenalinu plus dalších 50%.
Level 4: Když zdraví klesne na 0, obnoví se vám za cenu adrenalinu (pokud nějaký máte). Obnova zdraví se určuje podle spotřebovaného adrenalinu plus dalších 75%.
Level 5: Když zdraví klesne na 0, obnoví se vám za cenu adrenalinu (pokud nějaký máte). Obnova zdraví se určuje podle spotřebovaného adrenalinu plus dalších 100%.
Ostré soustředění
Ostré soustředění Level 1: Na začátku souboje okamžitě získáte 1 bod adrenalinu. Množství adrenalinu získaného údery mečem je o 5% vyšší.
Level 2: Na začátku souboje okamžitě získáte 1 bod adrenalinu. Množství adrenalinu získaného údery mečem je o 10% vyšší.
Level 3: Na začátku souboje okamžitě získáte 1 bod adrenalinu. Množství adrenalinu získaného údery mečem je o 15% vyšší.
Level 4: Na začátku souboje okamžitě získáte 1 bod adrenalinu. Množství adrenalinu získaného údery mečem je o 20% vyšší.
Level 5: Na začátku souboje okamžitě získáte 1 bod adrenalinu. Množství adrenalinu získaného údery mečem je o 25% vyšší.
Nával hněvu
Nával hněvu Level 1: Při seslání znamení spotřebujete 3 body adrenalinu na vylepšení znamení na nejvyšší úroveň (se všemi bonusy) a zvýšení síly znamení o 25%.
Level 2: Při seslání znamení spotřebujete 3 body adrenalinu na vylepšení znamení na nejvyšší úroveň (se všemi bonusy) a zvýšení síly znamení o 50%.
Level 3: Při seslání znamení spotřebujete 3 body adrenalinu na vylepšení znamení na nejvyšší úroveň (se všemi bonusy) a zvýšení síly znamení o 75%.
Level 4: Při seslání znamení spotřebujete 3 body adrenalinu na vylepšení znamení na nejvyšší úroveň (se všemi bonusy) a zvýšení síly znamení o 100%.
Level 5: Při seslání znamení spotřebujete 3 body adrenalinu na vylepšení znamení na nejvyšší úroveň (se všemi bonusy) a zvýšení síly znamení o 125%.

11 komentářů Zaklínač 3: Divoký Hon – Schopnosti: Šermířství:

  1. honza 12th Říjen 2015 5:30 pm

    ahoj mam blbej dotaz, když si ve stromu schopností aktivuju (v sermirstvi) vír, jak ho v boji použiju?

    • xDante1986 12th Říjen 2015 6:55 pm

      Ahoj, do středy jsem bez hry… nevím teď přesně jak to tam je, ale první je to, že bys měl mít tu schopnost aktivované, následně musíš mít i adrenalin a ve hře to postava bude používat během boje… Až budu mít hru v rukou, zkusím přesně kouknout, jak to tam je… Případně snad někdo jiný poradí…

    • Marko 4th Prosinec 2015 2:48 am

      Stačí podržet tlačítko útoku (X)

  2. Hammerdin 13th Leden 2016 1:06 pm

    Ahoj Dante, prosím tě, mohl bych tě poprosit např. o screen rozdělení jednotlivých skillů včetně mutagenů pro šrmíře, klidně jak ho hraješ ty, nikde to nemohu najít. 🙁 jak jsem psal, v současné době hraji s gryfím setem, popřípadě. pokud je vlk nebo lepší, najdu si ho, ale poprosím o ty skilly, děkuji moc

    • xDante1986 13th Leden 2016 3:59 pm

      Ahoj Hammer,

      můžu pak zkusit nahodit, ale já osobně třeba jedu skilly od každého něco…využívám jak boj, tak znamení, tak lektvary, každý z nich mám napárovaný na příslušný mutagen….

      osobně využívám kočičí set, pro mě ten nej

      • Hammerdin 13th Leden 2016 6:51 pm

        Ok, děkuji. Mně šlo vyloženě o to, zda existují určité buildy. Tak to budu „plácat“ jako do teď. Díky moc.

        • xDante1986 13th Leden 2016 7:19 pm

          Tak buildy určitě jsou, ale pokud si to uděláš podle nich musíš pak ty věci využívat…. a pokud jsi je nevyužíval je to dost problém….budeš hrát proti určitému přirozenému vývoji….

  3. Netro 16th Únor 2016 2:34 pm

    Prosim o radu.
    Co znamenaji body v oboru?
    Dekuji.

    • xDante1986 16th Únor 2016 6:13 pm

      Máš obory šermířství, alchymie, lektvary…. bod investovaný do jakékoliv schopnosti v daném oboru se ti přičítají a ty potom musíš mít určitý počet bodů v daném oboru, abys otevřel daný Tier…

  4. Ergoo 17th Září 2017 12:11 pm

    Dají se nak body resetnout abych mohl hrát něco jinyho

    • xDante1986 17th Září 2017 2:17 pm

      Ahoj, stačí ti elixír očisty. Dá se nakoupit u lepších alchymistů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Ověření, že nejste robot: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.