Medal Of Honor: Návod – Mise 6: Capture The Secret German Treasure

Level 1: Mountain Pass (20. únor 1945)

• Zničte nádoby s palivem
  • Najděte vstup do dolu

Vydejte se údolím kupředu, likvidujte nacistické vojáky a probojujte se na otevřené prostranství plné beden a sudů. Ihned po vstupu se otočte doleva, zastřelte vojáka u těžkého kulometu a pokračujte směrem k němu. Přeskočte přes sněhovou bariéru a vydejte se dál na východ. Doběhněte ke kopečku, vyběhněte po cestě nahoru a dostanete se na rozcestí odkud vedou dvě cesty. Přímo naproti vám je jen slepá ulička s vojákem a tak vám nezbude nic jiného než se vydat doprava. Po pár metrech se dostanete na další rozcestí, ze kterého pokračujte doprava a dojděte do skladu paliva. Všechny 4 nádoby vyhoďte do povětří, druhou stranou vyjděte ven a utíkejte rovně ke vchodu do dolu.

screenshot-2016-10-17-14-49-39 screenshot-2016-10-17-14-55-08

Level 2: Merker´s Upper Mine (20. únor 1945)

• Zlikvidujte 8 členů demoličního SS týmu
  • Získejte Dahooo manuskript
  • Najděte klíč od výtahu
  • Najděte výtah

Seběhněte dolů, zlikvidujte prvního člena SS nalevo u skály a vstupte do dalšího tunelu. Na rozcestí se dejte vlevo, v jeskyni na konci zabijte dalšího SSáka za sloupem a vraťte se zpět. Pokračujte na východ do velké štoly, zbavte se dalších dvou SS vojáků a vzadu za důlními vozíky na východě seberte manuskript. Průchodem na jihovýchodě se vydejte dál, sledujte koleje a hned jak budete moci, tak odbočte doprava.

screenshot-2016-10-17-15-15-53 screenshot-2016-10-17-15-18-52

Vyběhněte nahoru do kopečka, zastřelte pátého člena SS a ze stolku vzadu si vezměte klíče od výtahu. Pak se vraťte ke kolejím a zamiřte po nich dál na sever. Sledujte výklenky napravo a nalevo (vždy tam najdete jednoho SS člena skládajícího bombu), zabijte zbylé tři členy SS demoličního týmu a doběhněte do další štoly. Zde už jen doběhněte k výtahu, otevřete vrata a vstupte do něj.

screenshot-2016-10-17-15-29-51 screenshot-2016-10-17-15-51-49

Level 3: Treasure Caverns (20. únor 1945)

• Najděte kurátorův inventář
  • Zneškodněte všechny bomby

Zastřelte dva vojáky v jeskyni před vámi, vstupte do chodby směřující na východ a doběhněte do poslední části, kde najdete spoustu obrazů a hlavně kurátorův deník. Vraťte se zpět do jeskyně, sledujte koleje směrem na sever a u prvního sloupu vpravo deaktivujte bombu. Sledujte koleje dál až do velké jeskyně, zde nejprve vystřílejte všechny německé vojáky a následně zneškodněte další trojici bomb.

screenshot-2016-10-17-15-58-25-2 screenshot-2016-10-17-15-59-31

Poté utíkejte na sever, seskočte do šachty a ventilační šachtou se protáhněte na druhou stranu. Odstavte další 2 bomby, po kolejích seběhněte níže do komplexu jeskyní a přeběhněte přes můstek, za kterým se dostanete do křížku s vojákem s bazukou. Jakmile se dostanete do další větší jeskyně, tak eliminujte dvě bomby a pokračujte po kolejích do posledního jeskynního sálu. Tam odstavte poslední čtveřici náloží a utíkejte na jih k žebříku, kde mise končí.