Silent Hill: Hodnocení 10 hvězd

Systém hvězdičkového ohodnocení se objevil v prvních čtyřech dílech série Silent Hill a hodnotí hráče v několika kategoriích, které musí být splněny. Na tomto hodnocení pak v prvním díle závisí i síla paprsku zbraně Hyper Blaster. Pokud získáte 0-7,9 hvězd, tak bude mít zbraň sílu jako pistole a paprsek bude červený, pokud získáte 8,0 – 9,9 hvězd, tak se paprsek změní na žlutý a jeho účinnost bude o hodně větší. Nejsilnější je pak zelený paprsek, který se odemkne za maximální 10ti hvězdičkové hodnocení, ke kterému je hru potřeba dohrát téměř bezchybně. Pro hraní si v Option aktivujte možnost bullet adjustment na maximum x6 poté, co hru dohrajete 5x s každým dostupným zakončením. Za každé dohrání vám vzroste tato volba o 1x víc směrem nahoru. Díky tomu získáte po sebrání 1 balíčku nábojů přibude balíčků 6 a vy se tak nemusíte starat zbytečně starat o jejich nedostatek.

Obtížnost (Mode): Hard

Při prvním hraní si zvolte obtížnost Easy, protože při každém dalším hraní, které budete absolvovat se obtížnost zvýší, takže Hard budete muset dohrát tak jako tak minimálně 4krát. Tato kategorie nebude nikdy označena zlatým písmem.

Počet dokončení hry (Game Clear): 5 a více

Hru musíte dohrát alespoň 5krát, aby se tato kategorie objevila zlatá a tak ji dokončete s každým dostupným koncem, protože tak otevřete i další bonusové předměty.

Konec (Ending): Good +

Good + je nejlepší možný konec ve hře. Abyste ho získali musíte dokončit vedlejší část příběhu, ve které zachráníte doktora Kaufmanna v Annie´s Bar a získáte lahvičku ukrytou v motocyklu v místním motelu. Ještě během návštěvy nemocnice musíte nalézt plastovou láhev v kuchyni a v kanceláři ředitele (Director´s Office) do ní nabrat rozlitou tekutinu za stolem. Poté se dostaňte do poslední fáze hry do zábavního parku a během souboje se Cybil použijte láhev s tekutinou. Obě tyto akce vám vyslouží tento konec.

Počet uložení hry (Saves): 0-2 uložení

Hru si můžete uložit maximálně 2x jinak tuto položku neuvidíte zlatou. První save doporučuji ve škole přes soubojem s bossem, který vás dokáže zabít jednou ranou a druhý pak před soubojem s finálním bossem ve hře.

Pokračování (Continues): 0-1 pokračování)

Pokračování v případě vaší smrti můžete použít pouze 1, což by ale neměl být problém, pokud použijete savy v místech, které jsem napsal výše.

Celkový čas (Total time): Méně než 1:30:00

Dohrát hru do hodiny a půl je poměrně náročný a musíte hru opravdu dobře znát. Zbytečně se nezdržujte, využívejte střelné zbraně a nepřátele na zemi zastřelte nebo zašlápněte. Rovněž navštěvujte jen místnosti, kde se nachází předměty potřebné pro dokončení dané pasáže a nebo tam, kde víte, že je hodně předmětů, protože jejich počet také ovlivňuje toto hodnocení.

Pěší vzdálenost (Walking distance): Nezáleží

Tato kategorie nemá vliv na finální hodnocení.

Uběhnutá vzdálnost (Running distance): Nezáleží

Tato kategorie nemá vliv na finální hodnocení.

Předměty (Items): 150 a více

Během hry musíte nalézt alespoň 150 předmětů z celkového počtu 204. Sebrání extra předmětů se obvykle počítá navíc a tak se určitě hodí, když je seberete. Během putování městem se snažte posbírat vše, na co narazíte a zbytečně se nevzdalujte od vašeho hlavního cíle. Co se týče vnitřních částí, tak tam se klidně zastavte do místnosti, kde víte, že je více věcí pohromadě a rychle a snadno je získáte.

Poražení nepřátele nablízku (Defeated enemy by fighting): Víc jak 75

Útokem nablízku musíte zabít alespoň 75 nepřátel z celkového počtu 210. Pro tento druh zabití nepoužívejte zbraně na blízku, ale nepřítele první zastřelte a jakmile bude ležet na zemi, tak na něj šlápněte, což se započítá právě do této kategorie. Pokud zabijete v obou kategoriích přesně 75, tak nebudou zlaté, pokud zabijete v jedné z nich alespoň 75 a v druhé pak alespoň 135, tak se zlato objeví. Pokud naopak zabijete v jedné kategorii i 200 a v druhé jen 74, tak se nápis rovněž neobjeví zlatý.

Zastřelení nepřátele (Defeated enemy by shooting): Víc jak 75

Zastřelit musíte alespoň 75 nepřátel z celkového počtu 210. Z vlastní zkušenosti vím, že je snazší nepřátele zastřelit než zabíjet zblízka a tak po zabití alespoň 75 nepřátel zblízka zabijte všechny další nepřátele pomocí střelných zbraní.

Střelecký styl (Shooting style): Viz informace.

Tato kategorie se dělí do 4 skupin – short range shots, midle range shots, long range shots a no aiming shots. První tři kategorie jsou v podstatě o tom, z jaké vzdálenosti likvidujete nepřátele short range = střelba zblízka, middle range = střelba ze střední vzdálenosti a long range = střelba z dálky. Tyto kategorie nejsou tak důležité jako ta poslední, která ukazuje střelbu, která nezasáhne cíl a tu musíte udržet pod 0.12. Vždy se snažte nepřátele zasáhnout na jistotu a zbytečně nestřílejte z příliš velké vzdálenosti, protože se rovněž může stát, že minete svůj cíl. Tyto 4 kategori budou zlaté buď všechny a nebo žádná z nich. Tato kategorie je dodnes zahalena tajemstvím a většina teorií se právě shoduje na tom, že podstatná je pouze kategorie No aiming shots, kterou se snažte udržet, co nejníže.

Posted by 28th Srpen 2015 Leave a comment Category: PS1 Tagged: , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Ověření, že nejste robot: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.