Silent Hill: Návod – Část 5: Lakeside a Cesta do zábavního parku

Lakeside

Utíkejte rovně, doběhněte k informační tabuli a vezměte si z druhé strany mapu. Zamiřte do Annie´s Bar, uvnitř shlédněte animaci s dr. Kaufmannem a pak prohledejte jeho peněženku, která leží na zemi. V ní najdete recept a klíč. Opusťte tedy bar a vydejte se na východ k Indian Runner. Prozkoumejte recept, číselný kód 0473 zadejte na zámku dveří a vstupte dovnitř. Otevřete zásuvku stolku, seberte klíč od sejfu a otevřete ho. Pak prozkoumejte vzkaz na zdi a získáte další kód (0886). Opusťte budovu, utíkejte na jih a držte se pravé strany silnice.

001 002

Po chvíli narazíte na dveře s kódovacím panelem. Zadejte kód získaný v Indian Runner, vstupte dovnitř a z pohovky seberte magnet. Otevřenými dveřmi pokračujte na recepci a odtud ven z budovy před motel. Běžte do pokoje číslo 3, odsuňte komodu a pomocí magnetu vytáhněte klíč od motocyklu. Vraťte se zpět do místnosti, kde jste našli magnet, projděte dveřmi vedle gauče a na motorku použijte právě získaný klíč. Po skončení animace vyběhněte ven na ulici, utíkejte na západ po Sandford Street a po chvíli nastane prudká změna.

003 006

Cesta do zábavního parku

Pokračujte dál na západ a po chvíli odbočte na jih směrem k majáku (Lighthouse). Na konci cesty seběhněte dolů po schodech nalevo, vstupte na palubu hausbótu a shlédněte rozhovor mezi Harrym, Cybil a Dahliou. Po jeho skončení pokračujte vyjděte druhou stranou ven, přeběhněte přes prkno a po schodech nahoru. Tam si dejte pozor na létavce i skákající nepřátelé, utíkejte směrem nahoru a po několika metrech uvidíte schody po Harryho pravici.

002 005

Seběhněte po nich dolů, následně po lávce doprava a doběhněte až k další lávce vedoucí doleva. Hned jak přes ni přeběhnete, tak se dejte doprava a dostanete se k dalšímu schodišti, po kterém musíte vyběhnout nahoru. Až to uděláte, tak utíkejte směrem dolů k obrazovce a doprava k dalšímu schodišti, od kterého je to už jen kousek k majáku. Tam vyběhněte po točitém schodišti na vrchol, kde se znova setkáte s duchem Alessy. Po jejím zmizení opusťte maják a po pár krocích budete automaticky přesunuti na loďku. Utíkejte dál na sever a následně na západ, kde najdete otvor vedoucí do kanálu.

006 008

Slezte tedy dolů, seberte si ze stěny mapu a podle ní doběhněte k druhému žebříku, který vás přivede do zábavního parku. Od žebříku jděte kousek doprava, následně doleva a utíkejte až k plotu. U něj se otočte doprava a podél něj doběhněte až k červenému kolotoči. Od něj pokračujte dál, držte se levé strany a měli byste doběhnout ke stánku se zmrzlinou, kde si uložte hru. Následně se vydejte dál a dostanete se ke kolotoči s koníky. Po setkání se Cybil jí polijte tekutinou z lahve, kterou jste našli v nemocnici a hra se přesune do poslední části.

012 013

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Ověření, že nejste robot: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.