Medievil Resurrection: Návod – Část 6: Pools Of The Ancient Dead a Scurvy Docks

Pools Of The Ancient Dead

Jděte rovně, promluvte si se Smrtkou a pokračujte po můstku nalevo za ní. Na konci zahněte doleva, z truhly si vezměte palcát a utíkejte dál po dřevěné lávce kolem domku. Na konci po ní seběhněte dolů, obrněné rytíře utopte ve vodě (pomocí zbraní je tam musíte natlačit) a vezměte si kalich, který najdete na malém ostrůvku nalevo. Opodál si vezměte první část mechasmrtky, dále také doplnění zdraví a utíkejte zpět k můstku, po kterém jste u domu seběhli dolů. Přeběhněte po můstku nalevo od něj, zničte další obrněné rytíře a za stanem nalevo seberte druhou část mechasmrtky. Jděte zpět k místu, kde jste našli palcát, otočte se doleva a přeskočte na ostrůvek s velkým stromem.

001 002

Po sebrání třetí části mechanické smrtky se otočte opačným směrem než je strom, přeběhněte přes můstek a vezměte si dva měšce poblíž poničeného stanu. Následně se otočte doleva, protáhněte se otvorem ve zdi a na ostrůvku se stromem, který je před vámi, naleznete už čtvrtou část. Z ostrůvku se podívejte dozadu na dřevěnou palisádu a uvidíte v ní otevřený průchod. Vydejte se tam, zabijte nepřátele kolem katapultu a vyběhněte nahoru po schodech napravo. Přeskočte malou propast, doběhněte na rozcestí a z něj pokračujte doleva. V kruhové části palisády si nejprve vezměte runu chaosu, pak postřílejte létající ghouly pomocí kuše a běžte zpět k rozcestí. Utíkejte po hradbách dál, pomocí runy si odemkněte bránu a seběhněte po schodech dolů k dalšímu katapultu.

005 007

Nejprve se zbavte všech nepřátel, potom se vydejte na vedlejší nádvoří a doplňte si zdraví v léčivé fontáně. Vyběhněte nahoru do kopečka po vaší levici, a jakmile se za vámi zavřou vrata, tak se připravte na souboj s hromadou nepřátel. Po jejich zabití si vezměte pátou mechanickou část, utíkejte z kopce dolů a vyhněte se jedoucímu povozu, který rozrazí vrata na nádvoří. Těmi se vydejte dál, doběhněte k páce a po nejbližším mostě přeběhněte na druhou stranu. Vezměte si hvězdnou runu a poslední část mechanické smrtky, vraťte se k páce a udeřte do ní. Přeběhněte přes most, který se objeví a vraťte se k lodnímu domku (ten, poblíž kterého stála Smrtka). Pomocí hvězdné runy si otevřete bránu, uvnitř přetněte dvojici lan, které drží loďku a vraťte se zpět ke Smrtce, které předejte všechny mechanické části a dokončete level.

009 011

Scurvy Docks

Seběhněte po cestě dolů, promluvte si se zelenou gargoylou a projděte bránou. Dejte se doprava, proběhněte kolem runové brány a pokračujte rovně až do doků, kde na vás čeká několik Boiler guardů. Zabijte je, dejte se doprava a bouchněte do zvonu, který visí na jednom z domů. Shlédněte krátkou animaci a zjistíte, že se budete muset stát pirátem. Otočte se, zabijte kostlivé piráty, kteří dorazili v lodi a seberte z ní runu měsíce. Vraťte se zpět na náměstí, dejte se doprava a kolem kašny zamiřte k malé brance, kterou odemknete pomocí právě získané runy. Ve výklenku napravo si z truhly vezměte palcát, utíkejte chodbou na rozcestí s piedestalem a vydejte se doleva. Zapalte si palcát, utíkejte k piedestalu a zapalte ho.

001 003

Tím otevřete bránu na konci cesty napravo. Vydejte se tedy rychle do chodby napravo, pokračujte až do jeskyně a tam zapalte další podstavec. Následně se zbavte skupiny kostlivých pirátů a jděte do místnosti úplně napravo. Po sebrání lopaty se vraťte k hořícímu podstavci a pokračujte do části úplně nalevo. Seběhněte dolů uličkou a dostanete se k pašerácké lodi. Vyběhněte nahoru na kopec napravo, proběhněte kolem děla a přeskočte propast. Od strážní věže s hořícím ohněm se vydejte doprava a po útesech si to namiřte do jeskyně, kde najdete pirátský klobouk položený na stole. Jakmile ho seberete, tak se vraťte zpět, zapalte palcát a zastavte se u děla. S ním můžete pohybovat doleva či doprava tím, že ho odtlačíte. Postupně tedy zlikvidujte všechny tři stožáry, jděte k lodi a celou si ji oběhněte nahoru do kopečka.

004 008

Až budete úplně nahoře, tak si z truhly vezměte palcát, seskočte na loď a seberte Health Vial, runu chaosu a vlajku lebek a zkřížených hnátů. Nyní se vraťte do jeskyně, kde byl uprostřed piedestal a pomocí runového kamene odemkněte poslední bránu. Cestou za ní se dostanete na hřbitov. Nejprve zabijte všechny kostlivce, pak vykopejte dvojici hrobů a získáte dřevěnou nohu a kalich. U hrobu s kalichem se otočte doprava, zničte velký balvan a uvnitř jeskyně najdete dvě truhlice se zlaťáky a lahvičku se životem. Opusťte jeskyni, seběhněte kopeček napravo a přivlastněte si runu času. S ní se vydejte na náměstí a odemkněte poslední bránu, která vás zavede na tržiště. Tam seberte rybu, utíkejte na náměstí a vyskočte na fontánu. Použitím ryby ulovíte ptáka, následně na sebe spolu s dřevěnou nohou použijte i klobouk a zamiřte do přístavu, kde znovu zazvoňte na zvon.