Ori and the Blind Forest: Collectibles – Life Cells

PC Xbox 360 Xbox One

Life Cell 1

• Lokace: Sunken Glades
  • Popis: Hned jak otevřete první bránu pomocí 2 klíčů, tak jděte doleva a na rozcestí doprava do kopečku. Potom přeskákejte po houbách na západ a dostanete se k prvním zvětšení vašeho života.
001 002

Life Cell 2

• Lokace: Hollow Grove
  • Popis: Dostaňte se do části, kde musíte pomocí Charge Flame odpálit zavěšené klubko pavoučích kokonů a v pravé horní části odpalte kamennou zeď. Pak jen opatrně po stěnách seskákejte dolů k vylepšení.
003 004

Life Cell 3

• Lokace: Moon Grotto
  • Popis: Po záchraně Gumona jděte doleva k propasti, přeskočte ji a nalevo uvidíte dveře, které otevřete pomocí 2 extra kuliček energie. Otevřete je, skočte na zeď a spusťte se dolů, kde pomocí dvojskoku přeskákejte po kládách až na západní stranu a zde po stěně pokračujte nahoru, kde orb života najdete. Dejte si pozor, abyste nespadli do otrávené vody a v případě, že se tak stane, tak rychle přeskákejte k západní zdi.
005 006

Life Cell 4

• Lokace: Thornfelt Swamp
  • Popis: Až se budete se získaným orbem vracet ke Ginso Tree, tak se můžete pomocí dvojskoku dostat do horní části dané lokace, kde se nachází orb života. Bude to vyžadovat trochu píle, ale samozřejmě se to dá zvládnout.
007 008

Life Cell 5

• Lokace: Moon Grotto
  • Popis: Tuto jednotku můžete získat už po získání dvojitého skoku, ačkoliv já se k ní vrátil až po vyčištění Ginso Tree. Stačí dvojskokem vyskočit na zeď napravo od jezera, z ní vyskočit na zeď jen kousek nalevo nad vámi (chce to šikovné prsty) a následně na další zeď nalevo. Po té sjeďte dolů a skočte doleva pod vodopád, kde už po stěně vyskákejte až nahoru k Life Cellu.
009 010

Life Cell 6

• Lokace: Sunken Glades
  • Popis: Vraťte se do první části, ve které jste začínali a západně od vás je nyní čisté jezírko. Ponořte se do něj a v malé podvodní jeskyni jihozápadně objevíte Life Cell.
011 012

Life Cell 7

• Lokace: Hollow Grove
  • Popis: Zamiřte k velkému jezeru v Hollow Grow, ve kterém jsou dřevěné kůly a stoupněte si na ten prostřední. Pomocí Stomp ho zatlučte dolů a otevřete průchod východně od vás. Skočte do vody, doplavte pod vodou a k otevřeným dveřím a zamiřte dál na východ, kde uvidíte laser. Napravo zatlučte do země dřevěný kolík, čímž laser bloknete, pokračujte o úroveň níž a tam celou akci zopakujte a zablokujte i druhý laser. Poté už jen utíkejte doprava k Life Cell.
013 014
015 016

Life Cell 8

• Lokace: Hollow Grove
  • Popis: Vraťte se k jezeru s kůly a nad nimi visí dva pavouci, jeden v pravé a druhý v levé části. Využijte toho napravo a vystřelte se na malý výstupek vpravo nahoře. Napravo od vás je falešná stěna skály, kterou můžete projít až k dalšímu vylepšení života.
017 018

Life Cell 9

• Lokace: Forlorn Ruins
  • Popis: Po aktivaci Gumon Seal pokračujte do nejvýchodnější části Forlorn Ruins, seskákejte dolů do štoly a projděte stěnou nalevo do tajné komnaty, kde se skrývá Life Cell.
019 020

Life Cell 10

• Lokace: Sorrow Pass
  • Popis: Po získání Charge Jump se vydejte pod východní konec chodby a zničte pomocí této schopnost strop. Na západní straně pak najdete vylepšení života.
021 022

Life Cell 11

• Lokace: Moon Grotto
  • Popis: Nachází se v části jihovýchodně od Spirit Well v Moon Grotto. Potřebujete alespoň schopnost Bash, abyste se od pavoučích projektilů odrazili až k Life Cellu.
023 024

Life Cell 12

• Lokace: Hollow Grove
  • Popis: Do chodby se dostanete zničením nestabilní podlahy, pomocí schopnosti Stomp.