0

Resident Evil 7 Biohazard: Návod – Část 4: Tajemství starého domu

Hned jak opustíte dům, tak seběhněte po schodech před vámi, dejte se doprava a kolem schodů až ke květináči, v němž najdete antickou minci. Potom se podívejte do mapy a uvidíte, od domu vedou 2 schodiště. Jděte přímo mezi ně a objevíte kus zvlněného plechu, který strhněte a vlezte do tunelu pod verandou domu, kde najdete sadu pro opravu zbraně. Tu rovnou použijte na zničenou brokovnici a získáte M21 Shotgun. Potom zamiřte k přívěsu Zoe, podívejte se do prostoru pod dřevěnými schody a objevíte další figurku. Následně vám nic nebrání ve vstupu do přívěsu. Uvnitř najdete klasickou safe room, takže si můžete reorganizovat inventář a vedle klece s .44 Magnumem se povaluje již 9. mince. Na nástěnce nalevo si přečtěte Zoeiny poznámky a nakonec si povšimněte 3 klecí. Každá z nich ukrývá vylepšení, které vám usnadní hru.

Abyste je ovšem otevřeli, tak potřebujete antické mince, kterých máte prozatím 9, takže se můžete rozhodnout zdali všech 9 utratíte za .44 Magnum nebo raději obětujete 3 za steroidy, které zvýší maximální hladinu zdraví a 5 za stabilizátor, díky němuž můžete rychleji přebíjet. Při pokusu opustit přívěs se rozezní telefon a vám tak nezbývá, než ho zvednout a promluvit si se Zoe. Venku se dejte doleva, po cestě v severovýchodní části dvorku si to namiřte dál a přeběhněte přes most až ke starému domu (Old House). Hned po vstupu si na zemi nalevo prohlédněte diagram domácky složeného plamenometu a pokračujte do místnosti napravo. Zde vás bude obtěžovat dotěrný hmyz, na který neplýtvejte municí a použijte nůž. Pak rozstřílejte hnízda, která jinak vypustí roj a jakmile zničíte druhé hnízdo, tak uvidíte, že za ním vede chodba. Přikrčte se, vstupte do ní a zastavte se v polovině schodů.

V tu chvíli se otočte a u palety napravo uvidíte figurku. Hned jak sejdete po schodech dolů, tak na vozíku nalevo objevíte i antickou minci a budete moci vstoupit do jakési dílny. Zde ze stolu seberte kamennou sošku (Stone Statuette), promluvte si s Miou a jakmile ji Lucas odvleče, tak utíkejte zpátky k první místnosti tohoto domu. Při pokusu otevřít dveře vám do cesty vstoupí Marguerite a zavře dveře. Druhými dveřmi utíkejte do jídelny, zničte hnízdo a poté pokračujte kolem kuchyňské linky ven z domu. Zde nejprve zlikvidujte hnízdo u mechanismu a poté pokračujte po dřevěné lávce až do chatrče na konci, kde najdete trysku plamenometu (Burner Nozzle). Nyní se vraťte do jídelny, z ní západními dveřmi do chodby a pokračujte rovně za nosem. Nejprve si ze stolku nalevo vezměte mapu, pak vstupte dveřmi do galerie a zadními dveřmi vyběhněte ven. Z popelnice nalevo si vezměte držák plamenometu, ten zkombinujte s tryskou a získáte plamenomet, který je perfektní zbraní proti dotěrnému hmyzu.

Nyní si zaběhněte do safe roomu na konci dřevěné lávky a seberte batoh, který vám rozšíří inventář o 4 místa. Uložte si hru, otočte se doleva od bedny s předměty a na poličce vedle obrazu objevíte figurku. Nyní utíkejte nazpět do galerie, položte kamennou sošku na oltář a natočte ji tak, aby stín odpovídal obrysu pavouka na obraze. Protáhněte se úzkou průrvou, na druhé straně si to namiřte na jih a skočte do tunelu pod podlahou, kde skončilo vaše putování za Miu. Na konci seberte otočnou páku (Crank ) a jakmile se otočíte čelem vzad tak napravo objevíte další figurku Mr. Everywhere. Vraťte se tunelem nazpět, vylezte ven a na mechanismus před vámi použijte otočnou páku, což aktivuje lávku, po níž můžete přeběhnout. Vaše kroky nyní musí směřovat na západ do jídelny (Dining Room), kde vyjděte ven a na mechanismus opět použijte otočnou páku. Zamiřte si to do místnosti chatrče před vámi, z truhly si vezměte klíč vrány (Crow Key) a ze zásobníku záchodu i antickou minci.

Utíkejte zpět do západní části domu, vyběhněte po schodech ke dveřím vrány a po scénce s Marguerite skončíte v jámě. Vezměte si do ruky plamenomet nebo brokovnici, několikrát ji zasáhněte a až spadne dolů, tak vylezte po žebříku nahoru. Vraťte se ke dveřím vrány, na trámu si přečtěte vzkaz určený Zoe a odemkněte dveře do svatyně. Otevřete kufřík před vámi, přečtěte si dokument na horní části a odpovězte na vyzvánění telefonu. Pak pokračujte dál, vyjděte nahoru po schodech a v místnosti nalevo najdete dokument vedle piana, který si přečtěte. Nyní už jen pokračujte do poslední přístupné části na tomto patře a objevíte váhu, na které visí jen jedna lampa. Napravo od ní rozstřelte figurku Mr. Everywhere, ze šuplíku komody v rohu si vezměte antickou minci utíkejte zpět k jámě, kde jste nechali Marguerite. Na místě uvidíte, jak lampa zmizí v hlubinách tunelu a tak se tam rovnou vydejte. Na konci vylezte po žebříku nahoru do zadní zahrady a než se vydáte dál, tak nalevo otevřete branku, čímž se dostanete přívěsu Zoe.

xDante1986

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Ověření, že nejste robot: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..