Final Fantasy 6 Advance: Vedlejší questy a dungeony – Dračí doupě (Dragon´s Den): Část 4

Zamiřte na jih po nově vytvořených schodech, vraťte se k poslednímu save pointu a po uložení hry se od něj vydejte doleva. V další části jděte doleva až k tlačítku na podlaze, sešlápněte ho a přepněte se na skupinu 3. S tou zamiřte na sever, vstupte do další části a přeskočte přes kamenný blok na plošinu. Z ní utíkejte doleva dolů, jděte na sever a vylezte na vyvýšenou část nalevo od závaží. Přepněte se na skupinu 1, jděte doprava a nahoru a přeskákejte k tlačítku, které sešlápněte. Pak se vraťte do kůže třetí skupiny, přeskočte na nově vytvořenou skálu a z ní až k můstkům, kde využijte průchod a dostanete se do horské oblasti se save pointem. Následně přepněte na skupinu 1, rovněž se vraťte k save pointu a poté, co si se všemi skupinami odpočinete, tak si i uložte hru.

Se skupinou 1 místnost opusťte, projděte průchodem nalevo do předchozí oblasti a jděte doprava, nahoru a doleva. Následně na sever kolem průchodu až k místům s 2 lávovými jezírky. Stoupněte si přímo mezi ně, zmáčkněte tajné tlačítko a průchodem nalevo zamiřte do palácové oblasti. Zde si to rovnou namiřte pravou cestou až k Holy Dragonovi, u kterého se připravte na jeho neustálé léčení, takže na něj útočte jen těmi nejsilnějšími útoky. Na druhou stranu na něj můžete zakouzlit Reflect, což bude mít za následek, že bude léčit vás a vy ho místo kouzly ubijete fyzickými útoky. Po souboji získáte zbraň Zanmato a zároveň zrušíte nebeskou pečeť.

Následně použijte kouzlo Teleport nebo předmět Teleport Stone, přeneste se ven z dungeonu a následně do něj vstupte. S první skupinou se vydejte do pravé jeskyně, jděte doprava stejně jako na začátku dungeonu a až uvidíte schody, tak po nich vyběhněte do oblasti vypadající jako Darill´s Tomb. Použijte želvu a přeplavte na druhou stranu místnosti. Dejte se doprava, seběhněte dolů po schodech a pokračujte nahoru. Kolem náhrobků, které ukrývají označení The King of Dragons, zamiřte až k posledním drakovi (Gold Dragon). Ten je zcela imunní vůči magii, kterou absorbuje, takže ji vůbec nepoužívejte a spolehněte se na fyzické útoky postav jako je Cyan, Edgar, Sabin či Shadow. Po souboji získáte Zwill Crossblade a zničíte poslední pečeť.